Saturday 26 July 2014

Salam Bikerz!!!!!

Salam 1 bikerz ,salam ramadhan dan salam aidilfitri..


Ape kabar rakan-rakan bikers disana??lame aku tak update story the mory nsc bikerz ni..sampai tuan labit kita (presiden baru...the very-very belated congratulation boh!!!) dah mula menyuarakan nasihat berbaur ugutan kepada gua..kuikuikui.

Acaner nak bagi alasan ek??em... the very-very sorry boss..memey sekarang ni tak terkejor mase yeop..banyak sangat rintangan yang tiba..biaselah berkhidmat demi sokan negara yang tak pernah mengenal mase dan keringat yang perlu dicurahkan..hehehe~~~

So dikesempatan yang ada ni, aku nak ucapkan tahniah kepada rakan-rakan bikers islam yang berjaya menunaikan rukun islam yang ke-3..gua harap korang semua berjaya melaksanakan ibadah puasa dengan penuh keinsafan dan berjaya meng'hupgrade' iman korang jugak...aminn...

Haaa... part yang paling besh ni..selamat ber'aidilfitri'lah kepada korang ye!!!berhati-hati dengan penuh extrajoss ketika memandu ape jua kenderaan untuk pulang ke kampung halaman, semoga korang heppy bersama yang tershayang ye!!

Akhir Kalam,  berayalah dengan penuh berhemah..kawal-kawal lah ketika bersantap dan lepas ghaye kita on the bike balik ye!!!!



No comments:

Post a Comment