Thursday 26 September 2013

Aduiishhh...Sorry geng...lame tak update

Assalamualaikum dan Salam 1 Bikers dari aku...

Sedar tak sedar...sudah agak lama gak aku 'mendiamkan' diri dari dunia penulisan ni...sorry sangat geng...terlalu banyak urusan 'duniawi' yang menuntut kebebasan jari-jemari aku ni nak menaip keyboard..hehhehehe..

By the way, sebenarnye bukan NSC Bikerz Clan yang 'suram', malah sebenarnye tersangat aktif dengan 'kelahiran; ahli baru, aktiviti-aktiviti yang semakin tak menang minyak...aku je yang tak ada masa nak menulis untuk berkongsi dengan anda semua..

Jadi seikhlas hati... Aku memohon seribu kemaafan atas segala kelewatan,we all still alive and ready to rock the road!!!!  insyaallah aku akan cube 'back-date' segala aktiviti yang telah berlangsung sebelum ini..please bear with me guys!!!

Untuk rakan NSC Bikerz Clan!!! Suit Up & Ride to Glory!!!! Yeahhhhh!!!!




No comments:

Post a Comment