Friday 24 July 2015

Ride lepas rindu ke Songkhla, Thailand (Part III)



Salam 1 Bikerz Geng!!!!

Day 3 - Hatyai - KL

Ok so pada hari ini dah tak ape aktiviti selain pulang ke tanah tumpah darah yang terchenta iaitu Malaysia (aduh...gua dah rindu nak pekene roti canai banjir kat Medina@Bukit Jalil dah ni..hehheh)
Jadi semua bikerz bangun lewat sikit la harini..kasi rest cukup-cukup sebab dengar cerita highway PLUS menuju ke KL jem giler babas punye..(harung je la jebat)

Jadi seperti biasa, jam 9.30am tayar golek menuju ke restoran paling best di Hatyai ni untuk pekene nasi kerabu one last call!! yeah!!!

Sesampai je kedai ni terjumpa geng-geng dari MSN gak untuk breakfast sesama. Diorang semua layan Krabi convoy naik kereta.

Jam dah pukul 11.00am, let roll bebeh to Malaya!!!



Ape-ape hal gps kasi setting dulu

Boleh tahan jam harini 

Clear blue sky and us!!

Ni singgah jap beli stikers no plate 

Ni punca mood aku swing ni..hehehhe

Lai..lai..nombor sudah siap

Manusia paling gembira untuk ride kali ini..


Ok dah lepas border..nopro kasi simpan dulu...isi tank minyak kasi penuh, challo ke KL..on the way kereta memey meriah la bro..(maklumlah semua nak menuju ke arah yang sama)..So gambiran memey tak amik lah sbb mood pon banyak kali swing seperti mana kereta yang sesuka hati tukar lane ni..tapi alhamdulilah, semua bikerz selamat sampai ke destinasi dengan selamat..alhamdulilah..

So gua nak amik kesempatan ini dengan mengucapkan jutaan tahniah kepada geng-geng bikerz kerana sudi menjayakan ride pada kali ini lebih-lebih lagi Nofazafazafazaarul yang berjaya 'memecahkan dara' versys hitamnya melepasi border Malaya (lain kali kita layan lagi jauh ye bro..)

Jadi gua nak conclude ride ini dengan video amatur yang thorbaek dari ladang!!! kipidap bikerz!!! Asslamualaikum!!!!

No comments:

Post a Comment